Ko smo mi?
Više od 30 godina agencija Marcons uspostavlja uspešnu komunikaciju između medija, klijenata i njihovih ciljnih grupa. Na samom početku bili smo prva specijalizovana agencija za sportski marketing na ovim prostorima. Prateći svetska iskustva u ovoj oblasti pokrenuli smo prve akcije koje su klijentima dokazale da su vrhunski sportski događaji veoma efikasan medij za pozicioniranje njihovih proizvoda i usluga pred milionskim auditorijumom.
Od teniskog meča između Monike Seleš i Aranče Sančez 1990. godine, preko brojnih utakmica Košarkaške reprezentacije Jugoslavije, kasnije Srbije, košarkaških klubova Partizan, Crvena Zvezda, Budućnost, NIS Vojvodina, preko utakmica EURO lige i ULEB lige, ADIDAS Streetball-a, humanitarnih akcija „Grupe 7“ (Vlade Divac, Žarko Paspalj, Zoran Savić, Aleksandar Đorđević, Predrag Danilović, Dejan Bodiroga i Željko Rebrača), u kontinuitetu smo pokrivali brojna nacionalna i internacionalna vrhunska sportska takmičenja u košarci, fudbalu, odbojci, rukometu, automobilizmu, golfu, ekstremnim sportovima…
Nema posebne tajne u stvaranju dobre agencije.
To je dugotrajan proces u kome vas vodi standard vrhunskog kvaliteta i potvrđenog znanja.
Vremenom smo, u skladu sa potrebama naših klijenata, širili raznolikost svojih usluga. Organizaciono, tehnički i kadrovski smo se razvijali i danas poslujemo kao agencija koja nudi kompletne usluge iz oblasti marketinških komunikacija.
Naši ukupni potencijali uvek su na raspolaganju našim klijentima, a usmereni su u pravcu njihovog adekvatnog tržišnog pozicioniranja i ostvarenja boljih poslovnih rezultata. Osim plasiranja jedinstvenog proizvoda, bavimo se i istraživanjem tržišta, konkurencije i potrošača, definišemo strategiju proizvoda, cene, distribucije i tržišne komunikacije.
Stepen našeg angažovanja uslovljen je samo potrebama naših klijenata i zavisi jedino od nivoa na kom je klijent prihvatio marketing koncept u svom poslovanju.
Klijenti
Klijent nije uvek u pravu!
Možda su sreća ili dobar glas dovodili klijente sa kojima smo, već na prvom sastanku, uspevali zajednički da zanemarimo taj prevaziđeni aksiom da je klijent uvek u pravu. Samo potrošač ima tu privilegiju da uvek bude u pravu.
Da bi klijent uspeo na tržištu, mora da ima dobar proizvod. Ni najbolja reklamna kampanja ne može da proda loš proizvod. Možda može jednom. Proizvod mora da ima dobru cenu, odnosno cenu koju je potencijalni kupac spreman da plati, a klijent mora da definiše strategiju distribucije svog proizvoda. I na kraju – komunikacija sa potencijalnim potrošačima čija je osnovna uloga da ih ubede da požele klijentov proizvod. Ako ga ne kupuju, to može, ali ne mora, biti greška reklame. Sam proizvod ili neki drugi aspekt marketinga, kao što su cena ili distribucija, mogu biti krivci.
Tim
Jedinstvena kombinacija znanja, entuzijazma i upornosti.
Mi u Marconsu smo kreativci, vidimo i otkrivamo tananije, skrivenije i teže uhvatljive veze i odnose, uočavamo sličnosti tamo gde drugi vide razlike i zapažamo značajne razlike tamo gde drugi vide samo sličnosti.
Svaki vrhunski proizvod mora imati vrhunskog master blendera, osobu koja će sve ideje, znanja i zapažanja sjediniti u jedno, stvarajući proizvod koji godinama zadržava svoju prepoznatljivost i osoben stil. Kod nas je to gospodin Saša Jokić, marketing stručnjak sa više od 30 godina iskustva i osnivač agencije Marcons.