U „vizuelnoj civilizaciji“ u kojoj živimo, suštinu najčešće procenjujemo na osnovu spoljašnjosti i njene vizuelne dopadljivosti. Ukoliko nam stvari izgledaju dobro, onda pretpostavljamo da i jesu dobre. Za vizuelnu dopadljivost i jasnoću poruke, koju u finalizaciji mora da ima ideja, zadužen je naš kreativni tim koji se bavi proizvodnjom ideja. Suština pristupa u kreiranju ideje je da proizvod mora da ima svoj specifičan pristup, baziran na karakteristikama proizvoda, potrošača i konkurencije.

Print i Dizajn

Brend je vaš lični pečat, ono po čemu se izdvajate od drugih, po čemu ste prepoznatljivi i po čemu vas pamte. Dizajn je ono što komunicira sa publikom i čini poruku jasnijom i vidljivijom. Mnogi potrošači i dalje žele štampani materijal, jer im to pruža nešto opipljivo i čini viziju realnijom. Za vas osmišljavamo i dizajniramo vizuelni identitet: knjige grafičkih standarda, logoe, maskote, pakovanja, bilborde, vizit karte, flajere, brošure, kao i veb prezentacije.

Video i Audio

Dobra promocija vašeg proizvoda, daje vam više vremena za upravljanje poslovanjem. Svaka prezentacija mora biti lako razumljiva publici koja je gleda. Bilo da gledaju TV emisiju ili skroluju kroz veb lokaciju, potrošači usvajaju sadržaj koji im nudite. Mi ćemo za vas osmisliti i izraditi video i audio spotove, filmove i korporativne filmove.

Media Buying

Ključ uspešne kampanje je više od samo privlačnog slogana koji se stavlja pred publiku. Cilj je identifikovati i kupiti oglasni prostor na kanalima koji su relevantni za ciljnu grupu. Organizujemo emitovanje, kako na regionalnim i nacionalnim tv i radio stanicama, tako i na različitim internet portalima. Organizujemo press konferencije, pripremamo i distribuiramo saopštenja i druge oblike obraćanja javnosti.

Digital Signange

Digitalna mreža reklamnih ekrana je efikasno marketing sredstvo. Pokretna slika privlači pažnju 87% ljudi koji su podložni njenom uticaju, nepokretnu sliku primeti samo 9%. Ovaj sistem distribucije različitih vizuelnih sadržaja i informacija ostvaruje direktnu komunikaciju sa potrošačima na moderan i efikasan način.

Sportski Marketing

Sportski proizvod je kompletan spoj benefita ponuđenih potrošaču u obliku fizičkih dobara, usluga i ideja ili njihova kombinacija, koja stvara jedinstveno sportsko iskustvo. Marcons više od 30 godina uspešno učestvuje u kreiranju i promociji velikih sportskih dešavanja, komunikaciji sa sponzorima i medijima, kao i plasiranju proizvoda kroz sport.

KOŠARKA
  • KSJ- utakmice jugoslovenske reprezentacije 1996-2003;
  • EURO CHAMPION LIGA – KK PARTIZAN 1996/97, 1997/98;
  • EURO CHAMPION LIGA – KK CRVENA ZVEZDA 1998/99;
  • EURO CHAMPION LIGA – KK BUDUĆNOST 1999/2000;
  • ULEB LIGA- KK BUDUĆNOST 200/01;
  • SAPORTA KUP- KK BORAC NEKTAR Banja Luka 2000./01;
  • NEBL LIGA –KK NIS VOJVODINA 2001/02;
  • FCM LIGA – KK NIS VOJVODINA 2002/03;
  • WINSTON YUBA LIGA – KK BUDUĆNOST;
  • WINSTON YUBA LIGA – KK NIS VOJVODINA 2001/02;
  • FRIKOM YUBA LIGA – KK NIS VOJVODINA2002/03;
  • FINALE PLAY OFF-a 1996-2003;
  • ALL STARS 1998-2000;
  • KS BIH – kvalifikacije za svetsko prvenstvo, Sarajevo, Tuzla 1999-2001;
  • TROFEJ BEOGRADA 1995-1999;
  • SVI BOBANOVI PRIJATELJI, humanitarna utakmica YU i GRE košarkaških zvezda za pomoć košarkašu Bobanu Jankoviću 1995;
  • GRUPA 7 – turneja humanosti, Novi Sad, Banja Luka 1999;
  • ADIDAS STREETBALL YU 1996/97,1997/98.
FUDBAL
  • FINALE KUPA YU 1995/96;
  • FK PARTIZAN;
  • FK VOJVODINA 2001-04:
ODBOJKA
  • EURO LIGA – OK VOJVODINA 1996/97;
  • FINALE PLAY OFF-A
RUKOMET
  • SVETSKO UNIVERZITETSKO PRVENSTVO 1998;
  • PROLETER ZRENJANIN;
  • FINALE PLAY OFF-A;
  • BIH Danska, sarajevo, 2001;
TENIS
  • Monika Seleš – Aranča Sančez. Novi Sad 1990.

HOKEJ NA LEDU

  • IIHF SVETSKO PRVENSTVO 2002.
AUTOMOBILIZAM
  • MOTO TRKE, MIŠELUK 1991-2003;
  • AUTO TRKE, MIŠELUK 1991-2003;
ATLETIKA
  • RUN REEBOK TROPHY. Banja Luka2001;
PARAGLAJDING
  • Otvoreno prvenstvo YU 1996;
BORILAČKE VEŠTINE
  • ZLATNA RUKAVICA 1992/93;
  • XVI SVETSKO UNIVERZITETSKO DŽUDO PRVENSTVO 2002.

Team Building

Lanac je jak onoliko koliko je jaka njegova najslabija karika. Način na koji timovi rade zajedno, odražava se na organizaciju u celini. Institucije koje naglašavaju i daju prioritet timskom radu osiguravaju da kompanija dobro radi na svakom nivou. Organizujemo team building događaje koji će u zaposlenima razviti želju za saradnju sa kolegama, kao i osećaj pripadnosti kompaniji.

Events & PR

Događaji su vremenom postali suštinski element kojim brendovi jačaju svoje angažovanje u javnosti. Kompanije organizuju PR događaje kako bi promovisale ideje, lansirale nove proizvode, dale najave ili privukle određenu publiku na panel diskusije o pitanjima koja su relevantna. Mi za vas osmišljavamo PR strategiju, organizujemo akcije i dešavanja koja u javnosti imaju glasan odjek.

Golf

Kroz višegodišnji rad i iskustvo, učestvovali smo u popularizaciji golfa kao najmasovnijeg individualnog sporta, koji podstiče provođenje vremena u prirodi, učenje o etici, moralnosti, fair-play-u i razvijanje sportskog duha. Suvlasnici smo golf terena Golf kluba Centar,, kao i Golf kluba Novi Sad. Sa svojim saradnicima osmislili smo i organizovali veliki broj golf turnira i događaja na golf terenu.

Kreativnost u stvaranju ideja mora da bude relevantna, odnosno da predstavlja pravu poruku, upućenu pravim ljudima, na pravom mestu i u pravo vreme.